måndag 7 mars 2011

Rapport: Uppgift 2 - Gå in i lokal

Hade föreläsning kl 9:00 så jag valde att komma aningens sent. Jag fuskade lite genom att gå dit 10 minuter innan för att sätta in min ryggsäck + träningsväska och för att lägga mitt anteckningsblock vid den plats där jag brukar sitta. Det berodde delvis på att det skulle bli för bökigt att ta sig in i salen med passerkort i ena handen, en mugg kaffe + en baguette i andra, och dessutom två väskor. Nån måtta får det vara!

Nu var det rätt lugnt ändå. Jag gick in lagom till att föreläsningen skulle börja och satte mig längst bak som vanligt. Nästan ingen hade tittat mot mig när jag gick in så jag valde att gå och hänga min jacka vid krokarna som finns längre fram i salen. Det var jobbigare och sen kunde jag inte koncentrera mig alls på hela föreläsningen på grund av för hög ångest. Om det berodde på den uppmärksamhet jag precis fått eller biverkningar av höjd dosering på min medicin vet jag inte, men det var frustrerande. Tog hur som en tablett för det så jag klarade av att stanna kvar och vara med på seminariet senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar