måndag 14 mars 2011

Rapport: Uppgift 3 - vara deltagande

Blev nästan stolt över mig själv. På föreläsningen idag satt jag långt fram på en rad där andra brukar sitta. Några satt både på raden framför och bakom när gick in i salen och satte mig där. Sedan kom en som satte sig någon stol ifrån mig. Ingen kommenterade att jag helt plötsligt bytt från min vanliga plats "längst bak i hörnet" för att sitta bland de andra. Under föreläsningen skulle vi lösa uppgifter som stod på ett kompendie vi fått ut tidigare i kursen. Killen bredvid mig saknade det och då tyckte jag inte det var mer än rätt om jag sa att vi kunde dela och kolla på samma, så han flyttade närmre mig för att kunna se ordentligt.

Egentligen är det inte en stor grej men jag kan tycka att sånt är jobbigt. Dessutom kunde han nu se när jag antecknade och jag har svårt för att skriva när andra ser på. Så där fick jag lite extra träning på den biten också.

Kände mig mycket nöjd när föreläsningen var klar! Ska göra samma sak igen på nästa gång också hade jag tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar