onsdag 23 februari 2011

Up-to-date

Tänkte kort beskriva det jag har arbetat på hittills.

"Cykla förbi buss", "Äta med pappa.." och "Stå upp och cykla.." går rätt bra i dagsläget. Vid två tillfällen förra veckan har jag även handlat många varor så jag har varit tvungen att lasta ner dem i två påsar. Och detta utan att stressa upp mig! En av gångerna valde jag till och med att ta en kundvagn med mig in istället för en korg. Det var jobbigare, men gick ändå okej.

Vid två tillfällen har jag även genomfört "Sjunga för en person". Där höll visserligen ångesten i sig nästan hela tiden, men började avta i slutet av sången. Sjöng jag en ny sång direkt efteråt var ångesten betydligt längre från början till slut, men den var ändå påtaglig.

Allt detta ska jag fortsätta utsätta mig för regelbundet, samtidigt som jag utsätter mig för andra jobbiga situationer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar