onsdag 23 februari 2011

Uppgift 1 - att ringa

Så.. veckans uppgift går ut på att ringa. Fram till på tisdag, då jag har nästa samtal, ska jag ha ringt fem olika samtal.

 - Biblioteket, för att fråga om öppettider. Kommer inte bli allt för krävande.

 - Vuxenpsykiatrin, för att fråga om gruppsykoterapi jag är intresserad av att gå i. Kommer nog kännas okej.

 - ABC, för att fråga om de erbjuder träffar för anhöriga till folk som lider av ätstörningar. Förväntar mig att samtalet går rätt bra.

 - Coop, för att fråga om de har julskinka(!). Här börjar det bli jobbigt och framför allt pinsamt. Julskinka i slutet av februari.. tjaa, varför inte?

 - Ett bostadsbolag, för att fråga om de hyr ut lägenheter i andrahand. Känner att det är dags att jag flyttar in mer centralt, men har svårt att ta kontakt med bolag så jag har endast letat på blocket eller i tidningen. Detta kommer vara jobbigt, men ändå viktigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar